شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
*انک لعلي خلق عظيم.(سوره قلم آيه 4) همانا اي پيامبر تو اخلاقي بزرگ داري.* آن حضرت آن چنان قلب عطوفي داشتند که هرگاه در جنگي اسيري در اختيار مي گرفتند، به جاي شکنجه و آزار جسمي او، به او محبت مي کردند و مي فرمودند در ازاي آموزش به سپاهيان اسلام، از قيد اسارت آزاد خواهند شد. (کتاب تاريخ پيامبر ما،ص 280، تاليف دکتر آيتي)
پيامبر خوبي ها حضرت محمد(صلي الله عليه و آله)، نه آن چيزي است که دشمنانش به تصوير کشيدند. هموست که مبعوث شد تا مکارم اخلاق را به اتمام برسانند. پيامبر خوبمان در رعايت آداب هيچ هم آوردي نداشتند. هيچ گاه غذايي را با ولع نوش جان نمي کردند. هرگز با درشتي با کسي صحبت نمي کردند.
آيا مي توان اين تنديس مهر و عطوفت را خشن، بي رحم و نامهربان معرفي کرد؟! درود خدا بر مهربانترين مهربانان حضرت محمد مصطفي و خاندان پاک او .
يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو كَرِهَ الكافِرون سوره‌ي مباركه‌ي صف، آيه‌ي 8؛ مي‌‌خواهند كه نور خدا را با دهان‌هايشان خاموش كنند، و حال آن‌كه خدا تمام‌‌كننده‌ي نور خويش است، هر چند كه كافران خوش نداشته باشند. سوره‌ي مباركه‌ي صف، آيه‌ي 8؛
ساعت ویکتوریا
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top