• وبلاگ : سروش دل
  • يادداشت : ادعاهاي عجيب رهبر يک فرقه در حلقه مريدان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حكمتي 

    بسمه تعالي

    خواندن خبر و همچنين نظري كه در مورد اين خبر از جانب كاربران درج گرديده، بنده را نيز بر آن داشت تا چند سطري در مورد اين خبر اظهار نظر نمايم..

    آزادي بيان و انديشه در كشور اسلامي ما به جايي رسيده است كه خوشبختانه مي‌توان هر نظر و انديشه‌اي راكه قابل تامل باشد در اختيار ديگران قرار داد تا ديگران هم استفاده ببرند

    اگر در مورد آقاي ي. ق اطلاعات بيشتر و واضح‌تري ارائه مي‌نموديد تصميم گيري براي قبول خبر راحت‌تر صورت مي‌گرفت. اكنون خبر به گونه‌اي نقل شده كه فقط ذهن را به سمت يك ستون اصلي و آن هم راه جديد سير و سلوك سوق مي‌دهد و يك اشتغال ذهني كاذب ايجاد مي‌نمايد. ولي دلايل و مشخصات واضح و معتبري براي آن ذكر نگرديده است. ابتدا بايد فرد را كاملا با سابقه زندگاني‌اش معرفي نمود و سپس مثلا بدزباني را به عنوان دليلي از اعمال ناشايست فرد ارائه داد. من به عنوان يك محقق روال علمي و تاريخي را عنوان ميكنم و وارد بحث‌هاي متفرقه و شيوه‌هاي نوين خبرسازي داغ نمي‌شوم. زيرا كه خود مقوله‌اي مفصل و جداست..

    اين خبر هم از آن دسته اخباري است كه به صورت مبهم و بدون سند ذكر گرديده و فقط نقل به مضمون شده و به خبرگزاري هاي ديگر ارجاع گرديده است. اگر مطالب درست باشد بايد اين فرد را به صورت علني و واضح به مردم معرفي نمود تا از تبليغ ناشايست او جلوگيري شود. ولي اگر اين خبر يك شايعه و خبر ساختگي باشد ، آن وقت چه كسي جوابگوي اين تهمت و رسوايي خواهد بود؟!!

    البته اميد است كه اين خبر سند معتبري داشته باشد. ولي اسلام به جنبه آبروداري و ارشاد بيشتر تاكيد دارد.همچنين شايعه سازي هاي تبليغاتي و خبري در شان اين اجتماع اسلامي نيست.

    چرا كه به تازگي بعضي از خبرگزاري ها حتي سران بزرگ دولت و حكومت را هم با نقل مبهم از اسم و مشخصات، مورد تهمت‌هاي خبري و شايعه‌هاي سياسي قرار مي‌دهند. با تشكر از اينكه فرصتي نيز در اختيار من قرار داده شد تا نظرم را ابراز كنم. ان شاء الله موفق باشيد با تشكر.