سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
سروش دل
 
 
حکمت را از هرکس که آن را برایت آورد بگیر و به آنچه می گوید بنگر و نه آنکه می گوید . [امام علی علیه السلام] 




»» ثمره هاشمی در همایش کشاورزان حامی احمدی نژاد

ثمره هاشمی در همایش کشاورزان حامی احمدی نژاد :
مردم فردی که درد مردم را با پوست و گوشت خود احساس کند برمی‌گزینند+لینک گزارش تصویری
رئیس ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد گفت: اگر از شما مردم سوال شود که می‌خواهید چه کسی را انتخاب کنید به طور حتم پاسخ خواهید داد که فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد که از جنس ما مردم و از جنس دردهای آنان باشد و این دردها را با پوست و گوشت خود احساس کرده باشد .
  

 

*گزارش تصویری فارس از همایش

رئیس ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد گفت: اگر از شما مردم سوال شود که می‌خواهید چه کسی را انتخاب کنید به طور حتم پاسخ خواهید داد که فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد که از جنس ما مردم و از جنس دردهای آنان باشد و این دردها را با پوست و گوشت خود احساس کرده باشد .

به گزارش دولت یار، مجتبی ثمره هاشمی رئیس ستاد هماهنگی حمایت های مردمی احمدی نژاد طی سخنانی در همایش کشاورزان و روستائیان حامی احمدی نژاد گفت: امروز این سالن مملو از گل های خوش بو و با طراوت از همه نقاط کشور است و من حامل سلام ، محبت قلبی رئیس جمهور برای شما و خسته نباشید وی برای شما هستم.
وی با اشاره به استقبال تاریخی و با شکوه مردم اصفهان از رئیس جمهور گفت: در سفر به استان اصفهان رئیس جمهور مکتبی شما فاصله فرودگاه این استان تا میدان امام را در خیل عظیم استقبال کنندگان بیش از 4 ساعت طی کرد و این ابراز ارادت‌ها محبت‌ها و همراهی های شما مردم موجب شده است که عزت ایران و احترام ملت ما در جهان بیش از پیش افزایش پیدا کند.
رئیس ستاد حمایت های مردمی احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید امشب دومین مناظره محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان با یکی دیگر از کاندیداها برگزار خواهد شد و این مناظره اهمیت بسیار بالایی دارد لذا ایشان از بنده خواستند تا از همه شما مردم عزیز و غیرتمند به خاطر عدم حضور ایشان در این مراسم به دلیل مناظره عذر خواهی کنم .
ثمره هاشمی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس جمهور برای تصدی پست ریاست جمهوری گفت: اگر از شما مردم سوال شود که می‌خواهید چه کسی را انتخاب کنید به طور حتم پاسخ خواهید داد که فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد که از جنس ما مردم و از جنس دردهای آنان باشد و این دردها را با پوست و گوشت خود احساس کرده باشد . کسی را می‌خواهید که پاک شجاع و زاهد ،ظلم ستیز و مدافع مظلومان باشد و این روحیه را در مجامع بین المللی حفظ کند.
وی افزود: امروز چنین صفاتی که شما خواهان آن هستید تا به وسیله آن رئیس جمهور خود را انتخاب کنید به طور حتم در احمدی نژاد وجود دارد.

 

عذرخواهی از کشاورزان به دلیل سیاه نمایی زحمات این قشر توسط عده‌ای برای مقاصد سیاسی

مسئول کمیته کشاورزی ستاد حمایتهای مردمی احمدی‌نژاد نیز گفت: متاسفانه امروزه عده‌ای برای مقاصد سیاسی زحمات کشاورزان را سیاه نمایی می‌کنند.

بهرام فیضی‌پور، مسئول کمیته کشاورزی و روستایی ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی احمدی نژاد امروز شنبه در جمع کشاورزان حامی دکتر احمدی نژاد در سالن حجاب در تهران از عزت، اقتدار، ایثار و دفاع از محرومین به عنوان مفاهیم اسلامی یاد کرد که در دولت نهم به گفتمان غالب کشور تبدیل شد.
وی خطاب به کشاورزان اظهار داشت: دولت نهم، حامی واقعی تولید کنندگان و کشاورزان است به طوری‌که در دولت نهم در راستای امنیت خاطر کشاورزان عزیز، بیمه محصولات کشاورزی که در سال 83،تعداد 65 محصول بوده در دولت نهم و در سال 87 به 96 محصول افزایش یافت.
بنا به گفته فیضی پور غرامت پرداختی بیمه محصولات کشاورزی از 170 میلیارد تومان در دولت قبل به 455 میلیارد تومان در دولت نهم رسید.
مسئول کمیته کشاورزی و روستایی ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی احمدی نژاد با اعلام این که اشتغال ایجاد شده بخش کشاورزی دولت نهم از برنامه چهارم توسعه هم جلوتر است افزود: صادرات محصولات کشاورزی در سال 83 ، 1419 میلیون دلار بود که در سال 86 به 3265 میلیون دلار رسید.
فیضی پور گفت: آینده نگری در امور زیر بنایی بخش کشاورزی در دولت نهم سبب شد آبیاری تحت فشار در مجموع 19 سال دولت قبل 490 هزار هکتار که در چهار سال دولت نهم به 678 هزار هکتار افزایش یابد.
مسئول کمیته کشاورزی و روستایی ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی احمدی نژاد در پایان آمارهای ذکر شده را گوشه‌ای از اسناد افتخار دولت نهم دانست و از همه کشاورزان، تولید کنندگان، صاحبنظران و محققین بخش کشاورزی که در دولت نهم زحمات زیادی کشیده اند و به گفته وی امروز افرادی برای مقاصد سیاسی این تلاش‌ها را سیاه‌نمایی می کنند عذرخواهی کرد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:38 عصر )

»» پذیرش قطعنامه به دلیل گزارش پولی خزانه بود

پذیرش قطعنامه به دلیل گزارش پولی خزانه بود
پناهیان: اگر احمدی نژاد بود به امام راحل جام زهر نوشانده نمی شد
حجت الاسلام پناهیان گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز زهری به ایشان نوشانده نمی‌شد.
  

حجت الاسلام پناهیان با توجه به برخی اتهامات به دولت نهم گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز جام زهر به ایشان نوشانده نمی‌شد.

به گزارش دولت یار ،حجت الاسلام علیرضا پناهیان، شامگاه پانزدهم خرداد در هیئت محبین اهل بیت(ع) قم گفت: دولت نهم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد.
وی افزود: آقای دکتر احمدی نژاد دارای پشت‌کار و فردی سختکوش است و حضورش در میان مردم برگرفته از سیاست‌های مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهورشان است.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بدون حضور در میان مردم نمی‌توان مسائل کشور را پیش برد.
وی تاکید کرد: نزدیک به سی‌سال تنها به دلیل عدم حضور مسؤولان در میان مردم برخی مسائل لاینحل باقی ماند و تنها این سفرهای استانی و حضور رییس جمهور در میان مردم بود که بسیاری از مسائل و مشکلات آنان را حل کرد.
حجت الاسلام پناهیان با اشاره به تاییدات مقام معظم رهبری از سفرهای استانی دولت نهم گفت: امروز برخی به جای حمایت از دولت احمدی نژاد آن را مسخره می‌کنند؛ در حالی که مقام معظم رهبری براساس تاکتیکی که دارند به راحتی از این سفرها حمایت نمی‌کنند. ایشان دغدغه اصلی‌شان این بوده که مسؤولان در میان مردم حضور داشته باشند.
وی تاکید کرد: پشت کار و دغدغه داشتن برای حل مشکلات مردم تنها به آقای احمدی نژاد اختصاص ندارد، کسانی را در این دولت می‌شناسیم که پرکارترین افراد در نظام و تاریخ انقلاب به شمار می‌آیند.
این استاد حوزه علمیه با اشاره به افزایش سرعت گردش کار در بدنه دولت گفت: آقای احمدی نژاد با پشتکار بالای خود، تحرک بسیار بالایی را در کشور ایجاد کرد که اگر هزار عیب برایش تصور کنیم این ویژگی به قدری کلیدی است که حتی انسان نابینا نمی‌تواند به راحتی از آن بگذرد.
وی با بیان این که سیستم اداری کشور را استعمار طراحی کرده است، افزود: امروز این روش در دولت نهم برداشته شده و روشی انقلابی و اسلامی در پیش گرفته شد به همین دلیل برخی با روش وی مخالف هستند.
حجت الاسلام پناهیان خاطر نشان کرد: امروز اتفاق بسیار عجیبی در کشور افتاده است و افراد فراوانی در سطح جهان به ایران اسلامی علاقه‌مند شده‌اند، از این رو ادعای برخی مبنی بر ضعف ایران در سطح جهانی سخن بسیار بیهوده‌ای است.
وی تاکید کرد: امروز احمدی نژاد کلید وحدت شیعه و سنی است برای همین موج جهانی به سوی ایران در راه است.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دولت نهم، انقلاب در مسیر واقعی خود قرار گرفت و ایران اسلامی در جهان عزتمند شد.
وی ادامه داد: برخی می‌گویند آقای احمدی نژاد دیکتاتوری مابانه برخورد می‌کند، اگر این حرف درست باشد تازه می‌فهمیم احمدی نژاد با چه کسانی مواجه است که باید در برابر آنان که خود دیکتار بوده‌اند همان روش را پیش گرفت.
حجت الاسلام پناهیان با اشاره به زمان اداره کشور در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما برای حفظ آبروی برخی، نامه امام خمینی(ره) را بازگو نمی‌کنیم؛ ولی از آقای موسوی انتظار انصاف داریم، اگر نمایش ظاهری بر اساس اخلاق باشد، اما موضع‌گیری غیراخلاقی باشد خیلی خطرناک است. متاسفانه امروز با پدیده نفاق پیچده‌ای روبرو هستیم. تا پیش از مناظره آن را از  ضعف افراد می‌دانستیم؛ ولی اکنون این نفاق خود را نمایان کرده است.
وی تاکید کرد: جام زهری که به خاطر پذیرش قطعنامه به امام خمینی(ره) نوشاندند به دلیل گزارش پولی خزانه بود، زیرا ایشان پیش از پذیرش قطعنامه صلح را همچون صلح امیرمومنان(ع) با معاویه می‌خواندند.
حجت الاسلام پناهیان گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز زهری به ایشان نوشانده نمی‌شد.
وی ادامه داد: چرا برخی که اکنون احساس خطر می‌کنند در زمانی که صدام به داخل کشور آمده بود چنین احساسی نداشتند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی هنوز میزان دشمن‌شناسی‌شان مشخص نیست و در خصوص رژیم صهیونیستی اظهار نظرهایی می‌کنند که بسیار تعجب انگیز است.
وی ادامه داد: برخی باید بخاطر حرف‌هایی که می‌زنند از شهدا عذرخواهی کنند. این که همه می‌توانند از ما حمایت کنند سخن بسیار نادرستی است؛ باید نامزدها موضع خود را مشخص کنند تا ضدانقلاب‌ها و دشمنان نظام دور آنها جمع نشوند.
حجت الاسلام پناهیان گفت: این که به هر قیمت رای مردم را به سوی خود جلب کنیم، به لجن کشیدن سیاست است و برکت کشور را از بین می‌برد.
وی یادآور شد: برخی سقوط بلوک شرق و غرب از سوی دولت نهم را به خرافه گرایی نسبت می‌دهند مثل این که یادشان رفته این سخنان امام راحل و رهبر عزیزماست نه دولت آقای احمدی نژاد که ایشان را به خرافه گرایی متهم می‌کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:38 عصر )

»» معاون امور بینالملل حزب مؤتلفه اسلامی:

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی:
اگر رفسنجانی شکایت کند ممکن است خیلی موضوعات دیگر نیز روشن شود!
معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مناظره 13 خرداد و اظهارات افشاگرانه احمدی‌نژاد و احتمال شکایت هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: در صورت شکایت هاشمی رفسنجانی ممکن است خیلی موضوعات دیگر نیز روشن شود که به ضرر وی تمام شود.
  

حمیدرضا ترقی معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مناظره 13 خرداد و اظهارات افشاگرانه احمدی‌نژاد و احتمال شکایت هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: در صورت شکایت هاشمی رفسنجانی ممکن است خیلی موضوعات دیگر نیز روشن شود که به ضرر وی تمام شود.
وی افزود:اگر نزدیکان و اطرافیان هاشمی بخواهند شکایتی کنند، قطعا با اسناد و مدارک محکم و موثق احمدی‌نژاد در خصوص اظهارات مطرح شده خود، مواجه می‌شوند.
ترقی با بیان اینکه احمدی‌نژاد اسناد موثقی در خصوص اظهارات خود دارد، تصریح کرد:برخلاف نظر اطرافیان هاشمی که انتظار داشتند، افکار عمومی به اظهارات رئیس جمهور کشورمان عکس العمل منفی نشان دهد، استقبال بی‌سابقه اصفهانی‌ها مهر تایید بر اظهارت وی در مناظره بود.
وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد وارد محدوده‌ای شده است که تصمیم دارد نظام قدرت سیاسی را در کشور اصلاح کند، خاطرنشان کرد: کسانی که به هاشمی منسوب هستند، اگر این اتهامات را قبول ندارند بهتر است به دادگاه رفته و شکایت کنند و تا اگر احساس بی‌گناهی می‌کنند، اسناد و مدارک احمدی‌نژاد در بین مردم منتشر شود.
ترقی با بیان اینکه اصولگرایان از افشاگری‌ها استقبال کردند، یادآور شد: اصولگرایان از هاشمی رفسنجانی خواستند که در انتخابات آتی ریاست جمهوری وارد جناح‌بندی‌های سیاسی یا حمایت از کاندیدای خاصی نشود، اما متاسفانه وی برخلاف نظر اصولگرایان وارد این عرصه شده و از کاندیدای رقیب اصولگرایان حمایت می‌کند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:37 عصر )

»» بهدلیل قطع شدن برق سیستم صوتی

سخنرانی میرحسین در ورزشگاه کرج قطع شد/شعار مردم: بلندگو هم قطع بشه، موسوی اول می‌شه
به‌دلیل قطع شدن برق سیستم صوتی

سخنرانی میرحسین در ورزشگاه کرج قطع شد/شعار مردم: بلندگو هم قطع بشه، موسوی اول می‌شه

قلم - سخنرانی مهندس میرحسین موسوی در ورزشگاه شهدای انقلاب کرج به‌دلیل قطع سیستم صوتی ورزشگاه لغو شد.

به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، در حالی که ده‌ها هزار تن از مردم کرج ساعت‌ها پیش از حضور مهندس موسوی در ورزشگاه 12 هزار نفری انقلاب منتظر ورود وی بودند و جمع زیادی بیرون و در خیابان‌های اطراف ایستاده بودند، با ورود مهندس میرحسین موسوی به وجد آمدند و با شعارهای خود او را مورد حمایت قرار دادند اما دقایقی بعد مشخص شد، برق سیستم صوتی ورزشگاه از سوی فرد یا افرادی که تاکنون شناسایی نشده‌اند، قطع شده است.

مردم پرشور کرج که از لحظه ورود مهندس موسوی در حال تشویق و حمایت از وی بودند، با شعارهای مختلف از جمله «توپ، تانک، فشفه ، بلندگو باید وصل بشه» خواهان شنیدن سخنان میرحسین موسوی بودند.

مردم شعار می‌دادند: «ما صدات رو می‌خواهیم سید» ، «موسوی موسوی حمایتت می‌کنیم» ، «رای ما یک کلام، نخست‌وزیر امام» ، «احمدی کم می‌آره برقا رو قطع می‌کنه» ، «هر کی که کم میاره ناموس وسط میاره» ، «توپ تانک فشفه برقا باید وصل بشه».

مهندس موسوی که در میان ابراز احساسات پاک مردم کرج به ورزشگاه وارد شده بود و به شدت مورد استقبال و حمایت جمعیت کثیر حاضر قرار گرفته بود، سعی کرد با یک بلندگوی دستی از حضور مردم تشکر کند و به ابراز احساسات آنها پاسخ گوید اما به دلیل شنیده نشدن صدای موسوی برنامه سخنرانی وی لغو شد و موسوی به ناچار زود هنگام از مردم کرج خداحافظی کرد.

مردم پرشور شعار می‌دادند: «بلندگو هم قطع بشه موسوی اول می‌شه».

مردم کرج در حالی که با شعارهایشان از موسوی حمایت می‌کردند و برای او دست تکان می‌دادند نسبت به قطع شدن برق و بلندگو اعتراض می‌کردند و پس از رفتن میرحسین موسوی، با شعارهای اعتراضی نسبت به قطع برق، ورزشگاه را ترک کردند.

مختصر درگیری نیز بین حامیان موسوی و احمدی‌نژاد در بیرون ورزشگاه صورت گرفت.

فردوس حاجیانی معروف به عمو فردوس نیز در جمع حضور یافته بود و با مردم در حمایت از موسوی سخن می‌گفت و مردم از او می‌خواستند حمایت خود را علنی کند. 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:35 عصر )

»» دکتر شجاع پوریان

دکتر شجاع پوریان

چینش کابینه احمدی نژاد رفاقتی بود / ته جیب احمدی نژاد سوراخ بود

قلم - ته جیب احمدی نژاد سوراخ بود و هر وقت که بنده خدا خواست لیست مفاسد اقتصادی را اعلام کند متوجه شد که از ته جیبش افتاده است!

دکتر ولی الله شجاع پوریان نماینده ی سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار قلم نیوز با بیان این مطلب گفت: متاسفانه عملکرد احمدی نژاد طی 4 سال گذشته عملا برخلاف ادعاهایی بود که در آغاز به کار دولتش داشت به طور مثال ادعای استفاده از کابینه ی 70 میلیونی که می گفت از تمامی بخش های کشور در کابینه استفاده خواهد کرد اما یک استفاده ی محدود و تنگ نظرانه ای را به کار گرفت و در چنین کابینه ای حتی از اصولگرایان اطراف خود نیز استفاده نکرد و عمده ی این گزینش ها رفاقتی و از میان دوستان و آشنایان او در شهرداری و دانشگاه بود.

وی ادامه داد: احمدی نژاد با اینکه  عمده ی مدیرانش را از حلقه ی نزدیک به خود  انتخاب کرده بود اما چنانچه هر یک از وزرا و مدیرانش تسلیم و مطیع کامل او نبودند و گاهی در برابر توقعات غیرکارشناسی و غیر منطقی او مقاومت می کردند، آنها را هم برکنار می کرد.

شجاع پوریان تصریح کرد: در بخش مبارزه با فساد و رانت خواری نیز متاسفانه همین اتفاق رخ داد، چنانچه در شرایط طبیعی یک بررسی کارشناسی صورت بگیرد که در این مدت چه کسانی از رانت استفاده کردند از جمله در واردات شکر، میوه و دریافت تسهیلات کلان میلیاردی که بدون اینکه شرایط آن را داشته باشند و حتی گاهی برای دریافت وام های کلان حاضر نبودند که وثیقه ی بانکی بگذارند، مشخص خواهد شد که چقدر جهت گیری های ایشان خلاف صحبت هایش بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استفاه ی احمدی نژاد از مدیران خاص اشاره کرد و گفت: استفاده از وزیر میلیاردی چون محصولی که ثروتش افسانه ای است و برخی دیگر که همین گونه هستند اما شناخته شده نیستند و یا اطلاعات کاملی درباره ی آنها در دست نیست یکی دیگر از شعارهای خلاف واقع احمدی نژاد بود که فرسنگ ها با واقعیت فاصله دارد.

او ادامه داد : واکاوی ادعاها و وعده های احمدی نژاد پس از 4 سال با واقعیت هایی که به وقوع پیوسته نشان می دهد که امروز ملت ما حتی بخش عظیمی از اصولگرایان از دولت نهم بریده اند و به  حرف های او اعتمادی ندارند، به گونه ای که امروز احمدی نژاد با ریزش جدی هواداران خود مواجه شده است و این مساله نشان می دهد که ایشان صداقت نداشته و به شعارهایش عمل نکرده است، لذا  امروز شاهد این نگاه و واقعیت تلخ نسبت به عملکرد احمدی نژاد و دوستانش د دولت نهم هستیم.

این نماینده ی سابق مجلس درباره ی اینکه چرا تاکنون احمدی نژاد لیست مفاسد اقتصادی را اعلام نکرده است همچنین گفت: ‌این مساله را با طنز می گویم که شاید آقای احمدی نژاد که خود را یک آدم ژنده پوش نشان می دهد ته جیبش سوراخ است و بنده ی خدا هر بار اسامی این مفاسد اقتصادی را در جیبش قرار می داد که اعلام کند اما زمانی که در پشت تریبون یا در صدا و سیما قرار می گرفت و  دست توی جیبش می کرد که آنها را اعلام کند اسامی مفقود می شد چون آقای احمدی نژاد بارها وعده داده بود که اسامی مفاسد اقتصای را اعلام خواهد کرد و هنوز ملت را در انتظار گذاشته و  تاکنون حتی یک مفسد اقتصادی هم معرفی نشده اما ایشان 4 سال است که حرف های تکراری به خورد مردم می دهد.

شجاع پوریان خاطر نشان کرد: بیان برخی مطالب از زبان رییس جمهور که باید به قوانین کشور  اشراف داشته باشد و مهمتر اینکه سوگند خورده که مجری قانون باشد بسیار شگفت آور است، اگر در این کشور مفسد اقتصادی وجود دارد که قطعا هم هست باید توسط قوه ی قضاییه که متولی کشف جرم است این مساله پی گیری شود و پس از طی مراحل قانونی و صدور حکم  اسامی آنها توسط این نهاد اعلام شود نه شخص رییس جمهور که این مساله در حیطه ی وظایف او تعریف نشده است. تلخ تر این که این گونه اظهارات این مساله را در اذهان جامعه تداعی می کند که رییس جمهور مملکت با الفبای قانون و تفکیک قوا و اختیارات قوای سه گانه آشنایی جامعی  هم ندارد.

نماینده ی مجلس ششم و هفتم شورای اسلامی همچنین گفت: مطالعه ی رفتار و کارکردهای دولت نهم نشان می دهد که در وهله ی اول این دولت علاقمند است که به شکلی عمل کند که هیچ مانعی یا نهاد قانونی دیگر در برابرش نباشد و به طوری مطلق کار کند، به اعتقاد من تلقی احمدی نژاد از رییس جمهور و جایگاه این شخصیت کشوری این است که هر تصمیمی که علاقمند بود می تواند بگیرد، حتی اگر این تصمیمات در حیطه ی وظایف مجلس، قوه ی قضاییه، یا هر نهاد دیگری باشد برای او مهم نیست  و موارد متعدد  عملکرد وی نشان می دهد که دولت این اختیار را دارد  که هر تصمیمی را اتخاذ کند و اشکالات حاصل از عملکرد این دولت نیز از همین مساله ناشی می شود.

شجاع پوریان در پایان خاطرنشان کرد: اگر واقعیت این است که باید به قانون عمل می شد با توجه به تخلفات، عدول و انحرافاتی که شخص رییس جمهور و دولتش بارها مرکب شده اند باید در همان سال های اول شروع به کار این دولت مورد سئوال و باز خواست  قرار می گرفت و حتی استیضاح می شد و چه بسا به خاطر عدم اجرای قانون و به علت عدم کفایت مورد بررسی قرار می گرفت، متاسفانه در آن زمان این کار صورت نگرفت و اکنون پس از گذشت 4 سال و پرداخت هزینه های سنگین کشور به این مرحله رسیده ایم که با وجود افزایش درآمد نفت، تورم به بیش از 100 درصد نسبت به اول دوره ی احمدی نژاد رسیده، در حالی که این دولت پردرآمدترین دولت پس از انقلاب بود اما خروجی آن چیزی جز ورشکستگی و ناکامی نبوده است، به طوری که جمع کثیری از هم پیمانان احمدی نژاد از او عبور کردند و در قالب ستاد اصولگرایان حامی میر حسین در مقابش قرار گرفتند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:34 عصر )

»» دکتر کواکبیان؛ آقای احمدینژاد!

دکتر کواکبیان؛ آقای احمدی‌نژاد! از وام هنگفت بانک ملی به حامیان رسانه‌ای‌تان خبر ندارید؟

دکتر کواکبیان؛ آقای احمدی‌نژاد! از وام هنگفت بانک ملی به حامیان رسانه‌ای‌تان خبر ندارید؟

قلم - دکتر مصطفی کواکبیان رییس ائتلاف مردمی حامیان میرحسین موسوی اعلام کرد: بازرسی کل کشور دریافت میلیاردها تومان وام با بهره کم را در دوره احمدی‌نژاد بررسی کند؛ ضمنا یک جمع مطبوعاتی از طرفداران احمدی‌نژاد از بانک ملی با بهره بسیار کم مبالغ هنگفتی به عنوان وام دریافت کردند.

به گزارش قلم‌نیوز، کواکبیان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در جیرفت عنوان کرد: حامیان میرحسین هرگز به دنبال ایجاد تنش و اغتشاش نیستند.
او همچنین با اشاره به ضرورت حفظ آرامش و پرهیز از هر گونه تنش و اغتشاش تصریح کرد: برخی از مخالفان مهندس موسوی وقتی فهمیده‌اند پیروزی مهندس موسوی قطعی است بنا دارند با ایجاد تشنج و اغتشاش و درگیری‌های خیابانی این گونه امور را به پای حامیان میرحسین بنویسند. ما با صراحت اعلام می‌کنیم که چون از پیروزی قطعی مهندس موسوی اطمینان داریم نه تنها هیچ یک از حامیان میرحسین موسوی به دنبال ایجاد تشنج و اغتشاش نیستند، بلکه تمام تلاش ما این است که وضعیت آرامش انتخاباتی موجود حفظ شود و نگذاریم هیچ کس در این میان بخواهد بهانه‌جویی کند.
نماینده مردم سمنان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خویش گفت: عده‌ای سخن از عدالت‌جویی و مقابله با رانت‌خواری مطرح می‌کنند که در عمل هرگز پایبند به سخنان خویش نیستند اگر آقای احمدی‌نژاد حقیقتا به دنبال اجرای عدالت است، بهتر است ده‌ها میلیارد تومان که برخی افراد در دوره ایشان از بانک‌ها با بهره کم گرفته‌اند را نیز برای افکار عمومی توضیح دهد. به عنوان نمونه یک جمع مطبوعاتی از طرفداران دولت احمدی‌نژاد از بانک ملی با بهره بسیار کم مبالغ هنگفتی به عنوان وام دریافت کردند که آقای احمدی‌نژاد اگر خبر ندارد بهتر است باخبر شود و اگر خبر دارد عدالت‌گویی ایشان قطعا زیر سوال می‌رود و من امیدوارم که بازرسی کل کشور، اینگونه پرونده‌ها را بررسی کرده تا مشخص شود در چه دوره‌ای ویژه خواری و رانت‌جویی بیشتر بوده است.
دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به سخنان سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: نمایندگان کاندیداها باید تا آخرین لحظه شمارش آرا بر سر صندوق‌ها حضور داشته باشند. ما آمار مهندس موسوی را از طریق نمایندگان ایشان از سراسر کشور دریافت خواهیم کرد و از این جهت هیچ نگرانی نسبت به برخی از تخلفات احتمالی نخواهیم داشت.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:33 عصر )

»» و اما در سایت احمدی نژاد چه می گویند از مناظره...

و اما در سایت دکتر احمدی نژاد چه می گویند از مناظره...

مشروح مناظره :

حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم در مناظره تلویزیونی خود با دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به سوال مجری این برنامه مبنی بر اینکه شما در سخنان خود واژه‌های همچون عدالت اقتصادی، برنامه ریزی و موضوع هزینه کردن درآمد نفتی را مطرح کردید و طرح خود را در مقایسه با طرحی که در حال عمل از سوی احمدی نژاد است چگونه مقایسه می‌کنید؟ گفت: شما بحث خوبی را مطرح کرده‌اید و سوال بسیار درستی است اما من قبلا شعاری دادم و انگیزه حضور خود را اعلام کردم و روی آن بحث می‌کنم که به چه دلیل در عرصه حضور پیدا کردم و انگیزه من چه چیز بوده است و اینک من گفته ام برای تغییر آمده ام و مخصوصا بر روی قوه مجریه تکیه کرده ام و برای رئیس جمهور شدن آمده‌ام.
وی افزود: در رقابت انتخاباتی هم آقای احمدی نژاد و جناب آقای موسوی که از دوستان خوب من هستند و جناب آقای رضایی نیز حضور پیدا کرده‌اند و در گذشته نیز صحبت آقای خاتمی بود و مدتی هم حضور داشتند و من اعلام کردم که چون حزب تشکیل داده ام برای تغییر آماده‌ام و برای یک حرکت جدید حضور پیدا کرده‌ام و به خصوص آمده‌ام تا در سیاست‌های آقای احمدی نژاد تغییر ایجاد کنم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم در ادامه با بیان اینکه من دو اشکال اساسی به شیوه اداره آقای احمدی نژاد دارم، گفت: اوایل که از من سوال می‌کردند من اگر سوال و اشکالی داشتم جواب نمی‌دادم و اعلام می‌کردم که دولت آمده و کار خود را شروع کرده و این در حالی بود که من معترض بودم اما چون شورای نگهبان دیگر تائید و تنفیذ کرده بود ما دیگر بر روی آن بحث نمی‌کردیم اما گاهی اشکالات و ایراداتی وارد می‌کنیم و حتی مدتی هیچ نقدی نمی‌کردم اما این اواخر که آمدم دیگر مصمم شدم و نقدهایم بیشتر شد و حتی خودم را برای این کار آماده کردم.
وی افزود: من گفته ام این آقایی که امروز رئیس دولت است، 4 سال حضور داشته است و بارها گفته‌ام که یک 4 سال دیگر حق او است و به عبارتی او مشغول و مسلط و بر اوضاع حاکم است و ما پیاده هستیم و من آماده هستم که در این جهت بحث و گفت و گو کنیم.
کروبی با بیان اینکه من به خود احمدی نژاد و بسیاری از دوستان ایشان بحث اصولی دارم، گفت: من امروز در اداره کشور کاملا نارسایی می‌بینیم و هم به شیوه اداره کشور و هم به شخص و هم به شیوه ایشان اعتراض دارم به خصوص اشکالات شخصی مهمی به خود آقای احمدی نژاد دارم که طبیعی است که آن را بگویم و آقای احمدی نژاد هم دفاع کنند و داوری هم با مردم باشد.
وی ادامه داد: من معتقدم که ابتدا باید خیلی صریح، روشن و شفاف سخنانم را بیان کنم و آقای احمدی نژاد هم صریح و شفاف و یا هر جور که خودشان صلاح می‌دانند پاسخ دهند.
وی افزود: آقای احمدی نژاد یک سلسله اطلاعاتی را ارائه می‌کنند که قاعدتا این اطلاعات غلط می‌باشد که ما یا باید بگوییم که این اطلاعات غلط است یا اینکه خدایی ناکرده باید بگویم که آقای احمدی نژاد خلاف می‌گوید و غیر واقعی حرف می‌زند و به نظر من از این دو مورد خارج نیست و ممکن است اگر ایشان صحبت کنند مردم برداشت دیگری کنند اما من با قاطعیت و با صراحت سخن می‌گویم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم ادامه داد: باید بگویم یا اطلاعات غلطی به ایشان می‌دهند که باعث می‌شود که ایشان گمراه شوند چرا که خود بنده هم مسئول بودم و می‌دانم که به مسئولین بسیاری از اوقات اطلاعاتی می‌دهند که آن اطلاعات موجب اشتباه می‌شود و یا اینکه نه، خود ایشان بنایشان بر این است.
کروبی در ادامه اظهار داشت: بنده معتقدم که از اول مسئولیت دولت آقای احمدی نژاد اگر برخوردی معقول و منطقی و حساب شده با آقای احمدی نژاد می‌شد اوضاع به این مسیر کشیده نمی‌شد و آن مساله، ماجرای هاله نور است.
وی با توضیح ماجرای هاله نور گفت: زمانی که بحث هاله نور را شنیدم اول باورم نشد اما کسی که البته نمی‌خواهم اسم او را ببرم به او گفتم که اینقدر لازم نیست در انتخابات دشمنی شود و کسی بیاید هر چیزی را جعل کند و به طرف نسبت دهد و تا من فیلم آن را ندیدم و تا از قم تحقیق نکردم باورم نشد اما مشاهد کردم که ایشان نشسته اند و برای آقای جواد آملی صحبت می‌کنند و با صراحت می‌گویند که زمانی که صحبت من تمام شد افراد به من گفتند که یک هاله‌ای از نور دور تو را فرا گرفته است و زمانی که صحبت می‌کردم این افراد آنقدر خوب گوش می‌دادند که چشمان این افراد هم حرکت نمی‌کرد و همه به چهره من نگاه می‌کنند.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم ادامه داد: در حالی که فاصله فرد سخنران تا افرادی که گوش می‌کردند آنقدر زیاد بود که حتی اگر یک چشم قوی و تیز بین باشد و آن فرد تمام حواسش که به سخنرانی است جمع باشد چگونه می‌شود که ایشان هم هاله نور دیگران را می‌بینند و هم خود ایشان تمام چشم‌های افراد را می‌بییند و چون این قضیه به مسائل مذهبی باز می‌گردد من بسیار ناراحت شدم.
حجت الاسلام والمسلمین کروبی در ادامه اظهار داشت: آقای احمدی نژاد به نظر من عنایت نکردند ولی آیت الله جوادی آملی که از قدیم به ایشان ارادت دارم و پس از پاسخش به احمدی نژاد ارادتم به او بیشتر شد و در تشییع جنازه مرحوم آیت الله بهجت خدمت ایشان رفتم و ایشان شروع کردند به طور عالمانه ایشان را نصحیت کردند و آقای احمدی نژاد را توجه دادند و به برای ایشان 2 الی 3 روایت خواندند که ائمه معصومین ما با وجود پیغمبر دستور داده بود که حتی بچه و حیوان را فریب ندهید.
وی افزود: من حتی سی دی آن را آورده‌ام اما تا زمانی که خودم آن را مشاهد نکردم این موضوع را باور نکردم و صادقانه بگویم که تلویزیون مانع شد. چرا که قرار بود این موضوع را پخش کنیم.
وی با بیان اینکه آقای احمدی نژاد زمانی که به عراق تشریف برده بودند گفته بودند که قرار بود آمریکایی ‌ها ایشان را بدزدند اما با یک نقشه به ایران آمدند، گفت: اینکه آمریکا خبیث و مستکبر است شکی نیست اما در دنیا حساب و کتابی وجود دارد و این گونه نیست که بخواهند کسی را بدزدند چرا که آنها محاسبه منافع ملی خود را می‌کنند.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم با اشاره به سفر خود به آمریکا گفت: در آمریکا بیشترین حفاظت را بنده داشتم این دعوت هم بین المجالس بود و پس از پایان مجلس پنجم زمانی که مجلس ششم آغاز شد من به آمریکا رفتم و آنها از این سگ‌های که همه جا را کنترل می‌کردند و مامورانی که حضور داشتند و مراقبت‌هایی را که می‌کردند و ما هیچ جا نرفتیم و فقط دو شب آنجا بودیم و ما را با یک کشتی گردانند و بالای سر ما هم هلیکوپتر و همه امکان در اختیار ما بود لذا آنها می‌فهمند که اگر یک رئیس جمهور را بدزدند چه عواقبی برای آنها دارد.
کروبی ادامه داد: جالب‌تر این است که آقای احمدی نژاد چند روز بعد اعلام کرد که این آمریکایی‌ها در اثر برخوردهای من و عکس‌های که با آنها گرفتیم در حالی که بوش خواسته بود دیوار صوتی ایران را بشکند آن سرباز‌ها از بوش اطاعت نکردند یعنی ایشان آنقدر در آنجا نفوذ کرده بود که این نفوذ ایشان موجب شده بود که حتی فرمان بوش هم اطاعت نشود در حالی که بوش دنیا، افغانستان و عراق را به آتش کشید لذا ما از این گونه بحث‌ها تعجب کردیم.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در این ادامه این مناظره با اشاره به سخنان مهدی کروبی در خصوص هاله‌ نور و مسائلی که در خصوص آمریکا مطرح شد، گفت: به نظر من بحث‌های که آقای کروبی مطرح کردند اصلا نیاز به پاسخ ندارد چرا که این موارد هرگز به اداره کشور و شیوه مدیریت کشور مربوط نیست و من تصور کردم که ایشان می‌خواهند تصمیمات بزرگی که دولت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و صنعتی گرفته است را بیان کنند.
وی افزود: آقای کروبی دو ادعا را مطرح کردند که در ادعای اول ساختگی بودن آن کاملا مشخص و معلوم است و در دومی هم انگار ایشان جای آمریکایی‌ها نشسته و از آنها دفاع می‌کنند و بهتر است اجازه دهند در این خصوص خود آمریکایی‌ها اظهار نظر کنند.
رئیس جمهور خطاب به ملت ایران گفت: ملت ایران شایسته جایگاه های بلند چه در منطقه و چه در جهان است و ملت ما به دنبال عدالت، عزت، پیشرفت و تعالی کشور هستند و امام راحل و مقام معظم رهبری هم همین امر را خواستند و حتی ملت و تاریخ ما نیز چنین چیزی را طلب می‌کند و می‌خواهد لذا ما باید به دنبال اجرای عدالت باشیم چراکه در اجرای عدالت هیچگونه تردیدی وجود ندارد و عدالت اقتصادی و اجتماعی زمینه پیشرفت کشور است.
احمدی نژاد با اشاره به آمار‌ها و ارقام‌ها و با بیان اینکه می‌خواهم مقایسه کوتاهی در چند شاخص برای مردم داشته باشم، گفت: یکی از شاخص‌های اصلی اقتصادی کشور تولید ناخالص داخلی است و این آمار‌هایی که نشان می‌دهم گزارش مرکز آمار ایران و بانک مرکزی از سال 60 تا به امروز است.
وی با نشان دادن نمودارها به دوربین تلویزیونی ادامه داد: همان طور که مشاهده می‌کنید تولید ناخالص داخلی در دولت نهم علی رغم همه تحریم‌ها و فشارها 6.25 درصد طی 3 سال شده در حالی که در دولت گذشته 5.61 درصد بود و در حالی که ما تحریم و بحران های جهانی داشتیم اما رشد اقتصادی ما افزایش پیدا کرد.
رئیس جمهور یکی دیگر از شاخص‌ها را نرخ بیکاری نامید و با ارائه آمار آن به مردم گفت: از سال 83 تا امروز نرخ بیکاری در فصل حساب می‌شود که من یک فصل از آن را به عنوان نمونه آمده‌ام که فصل بهار است و ما در ابتدای سال 84 نرخ بیکاری‌مان بالا بوده اما از ابتدای 84 نرخ بیکاری رو به کاهش است و این امر به طور مستمر است و این کاملا روشن است.
احمدی نژاد افزود: این امر در حالی اتفاق می‌افتد که در تمام دنیا نرخ بیکاری در حال افزایش است.
وی به یک شاخص دیگر به نام ضریب جینی اشاره کرد و اظهار داشت: ضریب جینی یعنی فاصله در آمدی بین دهک‌ها که باید کاهش پیدا کند و شما مشاهده می‌کنید که بدترین وضع سال 60 تا 63 و بهترین وضع که 0.38 درصد است برای اولین بار در تاریخ اقتصاد ایران در این دولت اتفاق افتاده است و دلیل آن هم توضیح سهام عدالت و افزایش حقوق ثابت برای طبقات پایین جامعه و تحت پوشش‌های نهادهای حمایتی که‌ حقوشان افزایش یافته و آخرین آمار این ضریب جینی برای سال 87 است که همین دو روز گذشته توسط مرکز آمار ایران منتشر شده است.
رئیس جمهور با اشاره به دیگر شاخص‌ها گفت: یکی دیگر از شاخص‌ها رفاه و تامین اجتماعی است و حقوق بازنشستگان در ابتدای این دولت 139 هزار تومان بود اما در پایان این دولت به 496 هزار تومان رسید و این متوسط دریافتی بازنشستگان ما است که 256 درصد در راستای عدالت رشد داشته است.
احمدی نژاد با اشاره به ریشه های تورم گفت: یکی از دلایل تورم و بهم ریختگی اقتصاد بدهی‌ دولت‌ها به بانک مرکزی است که از سال 60 تا سال 67 تمام دولت‌ها از بانک مرکزی پول برداشت می‌کردند که تا قبل از این دولت نیز ادامه داشت و بدهکار بانک مرکزی بودند و 11 هزار میلیارد تومان به قیمت جاری بدهکار بودند در حالی که ما 7 تومان سال 60 را همان 7 تومان حساب کرده‌ایم و اگر آن را به قیمت امروز حساب کنیم منهنی خود را به سمت بالا می‌کشند اما این بدهی‌ها از ابتدای این دولت کاهش پیدا کرده و تغییر یافته است.
وی افزود: در دولت 60 تا 63، 318 میلیارد تومان به قیمت همان روز از بانک مرکزی برداشته شده بود و خرج کرده بودند و در سال 64 تا سال 67، 594 میلیارد تومان و در سال 68 تا 71 ، 340 میلیارد تومان و در سال 72 تا 75، 2 هزار و 653 میلیارد تومان و در سال 76 تا سال 79 ، یک هزار و 995 میلیارد تومان و در سال 80 تا 83 که پیش از دولت نهم بود این پول‌ها در بازار به پول موجود اضافه شده است و ریشه تورم است و 5 هزار و 107 میلیارد تومان در این دولت تا به امروز وجود داشته که ما 2 هزار و میلیارد تومان از آن را به بانک مرکزی باز گردانده‌ایم و این یعنی پولی که دولت های قبل گرفته اند و خرج کرده اند و دولت نهم باز گردانده است.
رئیس جمهور یکی دیگر از شاخص‌ها را تورم دانست و اظهار داشت: ما شاخص تورم را 4 سال به 4 سال و از سال 60 داریم که در 4 سال اول دولت‌ها نرخ تورم علی رغم بحران جهانی و علی‌رغم این همه بدهی دولت قبلی به بانک مرکزی به گونه‌ای است که 4 سال اول دولت نهم از همه آنها کمتر است یعنی 4 سال این دولت 16.5 درصد و 4 سال اول دولت آقای خاتمی 17.03 درصد و 4 سال اول دولت آقای هاشمی 17.58 و 4 سال اول دولت آقای میرحسین موسوی 18.9 درصد است.
احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه نرخ تورم در ایران کمتر از 4 ساله اول است گفت: در حال حاضر این نرخ رو به پایین و زیر 15 درصد است و به لطف خدا آن را یک رقمی خواهیم کرد در حالی که در تمام دنیا این نرخ در حال افزایش است و در کشورهای بدون نفت از 9.3 به 15درصد و در کشورهای نفتی خلیج فارس از 10.3 به 15.6 درصد رسیده است و معنی آن این است که بیش از 50 درصد به عدد تورم اضافه شده است.
وی ادامه داد: در همه جای دنیا نرخ تورم به سرعت در حال افزایش است اما در ایران این نرخ در حال کاهش است و این موارد یعنی دولت یک برنامه روشن، جدی و عالمانه را برای اقتصاد کشور در پیش گرفته و در حال جلو بردن کشور است.
رئیس جمهور تاکید کرد: انعکاس اداره کشور در همین اطلاعات است و این اطلاعات همان اطلاعاتی است که افرادی آن را تعیین می‌کنند که از سال 60 تا به امروز در حال تهیه آن هستند و با روشی آن را تعیین می‌کنند که از سال 60 تا به امروز در حال تهیه آن هستند.
احمدی نژاد خطاب به افرادی که می‌گویند اداره کشور بر روش غلطی استوار است گفت: وقتی می‌گویید اداره کشور بر روش غلطی است باید این موارد را با هم مقایسه کنید وگرنه اینکه فردی صحبتی کرده است و یا گفته است که مردم به حرف من گوش می‌دادند یا نمی‌دانند، مطرح نیست.
وی خطاب به کروبی گفت: آقای کروبی من متاسفم و سوال این است که آیا می‌توان با این حرفها کشور را اداره کرد و اینکه شما می‌گویید من یک نواری را دیده‌ام که فلانی فلان حرف را می‌زد مهم نیست اما من تائید می‌کنم که حرفی به آمریکایی‌ها زده‌ام و به نخست وزیر عراق هم گفته‌ام که اگر آن را تکذیب کند اسناد آن را منتشر خواهم کرد و جالب است که آمریکایی‌ها آن را تکذیب نکرده‌اند.
رئیس جمهور ادامه داد: آقای کروبی شما از طرف آمریکایی‌ها اینجا صحبت می‌کنید اما شما یک انقلاب انقلابی هستید و در انقلاب بوده‌اید و سخنرانی‌های شما علیه آمریکا موجود است و حرف‌های که در مقاطع مختلف بیان کرده‌اید موجود است اما چه شده است که امروز از آمریکایی‌ها دفاع می‌کنید و من واقعا تعجب می‌کنم.

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در این ادامه این مناظره با اشاره به سخنان مهدی کروبی در خصوص هاله‌ نور و مسائلی که در خصوص آمریکا مطرح شد، گفت: به نظر من بحث‌های که آقای کروبی مطرح کردند اصلا نیاز به پاسخ ندارد چرا که این موارد هرگز به اداره کشور و شیوه مدیریت کشور مربوط نیست و من تصور کردم که ایشان می‌خواهند تصمیمات بزرگی که دولت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و صنعتی گرفته است را بیان کنند.
وی افزود: آقای کروبی دو ادعا را مطرح کردند که در ادعای اول ساختگی بودن آن کاملا مشخص و معلوم است و در دومی هم انگار ایشان جای آمریکایی‌ها نشسته و از آنها دفاع می‌کنند و بهتر است اجازه دهند در این خصوص خود آمریکایی‌ها اظهار نظر کنند.
رئیس جمهور خطاب به ملت ایران گفت: ملت ایران شایسته جایگاه های بلند چه در منطقه و چه در جهان است و ملت ما به دنبال عدالت، عزت، پیشرفت و تعالی کشور هستند و امام راحل و مقام معظم رهبری هم همین امر را خواستند و حتی ملت و تاریخ ما نیز چنین چیزی را طلب می‌کند و می‌خواهد لذا ما باید به دنبال اجرای عدالت باشیم چراکه در اجرای عدالت هیچگونه تردیدی وجود ندارد و عدالت اقتصادی و اجتماعی زمینه پیشرفت کشور است.
احمدی نژاد با اشاره به آمار‌ها و ارقام‌ها و با بیان اینکه می‌خواهم مقایسه کوتاهی در چند شاخص برای مردم داشته باشم، گفت: یکی از شاخص‌های اصلی اقتصادی کشور تولید ناخالص داخلی است و این آمار‌هایی که نشان می‌دهم گزارش مرکز آمار ایران و بانک مرکزی از سال 60 تا به امروز است.
وی با نشان دادن نمودارها به دوربین تلویزیون ادامه داد: همان طور که مشاهده می‌کنید تولید ناخالص داخلی در دولت نهم علی رغم همه تحریم‌ها و فشارها 6.25 درصد طی 3 سال شده در حالی که در دولت گذشته 5.61 درصد بود و در حالی که ما تحریم و بحران های جهانی داشتیم اما رشد اقتصادی ما افزایش پیدا کرد.
رئیس جمهور یکی دیگر از شاخص‌ها را نرخ بیکاری نامید و با ارائه آمار آن به مردم گفت: از سال 83 تا امروز نرخ بیکاری در فصل حساب می‌شود که من یک فصل از آن را به عنوان نمونه آمده‌ام که فصل بهار است و ما در ابتدای سال 84 نرخ بیکاری‌مان بالا بوده اما از ابتدای 84 نرخ بیکاری رو به کاهش است و این امر به طور مستمر است و این کاملا روشن است.
احمدی نژاد افزود: این امر در حالی اتفاق می‌افتد که در تمام دنیا نرخ بیکاری در حال افزایش است.
وی به یک شاخص دیگر به نام ضریب جینی اشاره کرد و اظهار داشت: ضریب جینی یعنی فاصله در آمدی بین دهک‌ها که باید کاهش پیدا کند و شما مشاهده می‌کنید که بدترین وضع سال 60 تا 63 و بهترین وضع که 0.38 درصد است برای اولین بار در تاریخ اقتصاد ایران در این دولت اتفاق افتاده است و دلیل آن هم توضیح سهام عدالت و افزایش حقوق ثابت برای طبقات پایین جامعه و تحت پوشش‌های نهادهای حمایتی که‌ حقوشان افزایش یافته و آخرین آمار این ضریب جینی برای سال 87 است که همین دو روز گذشته توسط مرکز آمار ایران منتشر شده است.
رئیس جمهور با اشاره به دیگر شاخص‌ها گفت: یکی دیگر از شاخص‌ها رفاه و تامین اجتماعی است و حقوق بازنشستگان در ابتدای این دولت 139 هزار تومان بود اما در پایان این دولت به 496 هزار تومان رسید و این متوسط دریافتی بازنشستگان ما است که 256 درصد در راستای عدالت رشد داشته است.
احمدی نژاد با اشاره به ریشه های تورم گفت: یکی از دلایل تورم و بهم ریختگی اقتصاد بدهی‌ دولت‌ها به بانک مرکزی است که از سال 60 تا سال 67 تمام دولت‌ها از بانک مرکزی پول برداشت می‌کردند که تا قبل از این دولت نیز ادامه داشت و بدهکار بانک مرکزی بودند و 11 هزار میلیارد تومان به قیمت جاری بدهکار بودند در حالی که ما 7 تومان سال 60 را همان 7 تومان حساب کرده‌ایم و اگر آن را به قیمت امروز حساب کنیم منحنی خود را به سمت بالا می‌کشند اما این بدهی‌ها از ابتدای این دولت کاهش پیدا کرده و تغییر یافته است.
وی افزود: در دولت 60 تا 63، 318 میلیارد تومان به قیمت همان روز از بانک مرکزی برداشته شده بود و خرج کرده بودند و در سال 64 تا سال 67، 594 میلیارد تومان و در سال 68 تا 71 ، 340 میلیارد تومان و در سال 72 تا 75، 2 هزار و 653 میلیارد تومان و در سال 76 تا سال 79 ، یک هزار و 995 میلیارد تومان و در سال 80 تا 83 که پیش از دولت نهم بود این پول‌ها در بازار به پول موجود اضافه شده است و ریشه تورم است و 5 هزار و 107 میلیارد تومان در این دولت تا به امروز وجود داشته که ما 2 هزار و میلیارد تومان از آن را به بانک مرکزی باز گردانده‌ایم و این یعنی پولی که دولت های قبل گرفته اند و خرج کرده اند و دولت نهم باز گردانده است.
رئیس جمهور یکی دیگر از شاخص‌ها را تورم دانست و اظهار داشت: ما شاخص تورم را 4 سال به 4 سال و از سال 60 داریم که در 4 سال اول دولت‌ها نرخ تورم علی رغم بحران جهانی و علی‌رغم این همه بدهی دولت قبلی به بانک مرکزی به گونه‌ای است که 4 سال اول دولت نهم از همه آنها کمتر است یعنی 4 سال این دولت 16.5 درصد و 4 سال اول دولت آقای خاتمی 17.03 درصد و 4 سال اول دولت آقای هاشمی 17.58 و 4 سال اول دولت آقای میرحسین موسوی 18.9 درصد است.
احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه نرخ تورم در ایران کمتر از 4 ساله اول است گفت: در حال حاضر این نرخ رو به پایین و زیر 15 درصد است و به لطف خدا آن را یک رقمی خواهیم کرد در حالی که در تمام دنیا این نرخ در حال افزایش است و در کشورهای بدون نفت از 9.3 به 15درصد و در کشورهای نفتی خلیج فارس از 10.3 به 15.6 درصد رسیده است و معنی آن این است که بیش از 50 درصد به عدد تورم اضافه شده است.
وی ادامه داد: در همه جای دنیا نرخ تورم به سرعت در حال افزایش است اما در ایران این نرخ در حال کاهش است و این موارد یعنی دولت یک برنامه روشن، جدی و عالمانه را برای اقتصاد کشور در پیش گرفته و در حال جلو بردن کشور است.
رئیس جمهور تاکید کرد: انعکاس اداره کشور در همین اطلاعات است و این اطلاعات همان اطلاعاتی است که افرادی آن را تعیین می‌کنند که از سال 60 تا به امروز در حال تهیه آن هستند و با روشی آن را تعیین می‌کنند که از سال 60 تا به امروز در حال تهیه آن هستند.
احمدی نژاد خطاب به افرادی که می‌گویند اداره کشور بر روش غلطی استوار است گفت: وقتی می‌گویید اداره کشور بر روش غلطی است باید این موارد را با هم مقایسه کنید وگرنه اینکه فردی صحبتی کرده است و یا گفته است که مردم به حرف من گوش می‌دادند یا نمی‌دانند، مطرح نیست.
وی خطاب به کروبی گفت: آقای کروبی من متاسفم و سوال این است که آیا می‌توان با این حرفها کشور را اداره کرد و اینکه شما می‌گویید من یک نواری را دیده‌ام که فلانی فلان حرف را می‌زد مهم نیست اما من تائید می‌کنم که حرفی به آمریکایی‌ها زده‌ام و به نخست وزیر عراق هم گفته‌ام که اگر آن را تکذیب کنند، اسناد آن را منتشر خواهم کرد و جالب است که آمریکایی‌ها آن را تکذیب نکرده‌اند.
رئیس جمهور ادامه داد: آقای کروبی شما از طرف آمریکایی‌ها اینجا صحبت می‌کنید اما شما یک انقلاب انقلابی هستید و در انقلاب بوده‌اید و سخنرانی‌های شما علیه آمریکا موجود است و حرف‌های که در مقاطع مختلف بیان کرده‌اید موجود است اما چه شده است که امروز از آمریکایی‌ها دفاع می‌کنید و من واقعا تعجب می‌کنم.

 مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه مناظره زنده تلویزیونی خود با محمود احمدی نژاد دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بزرگترین سرمایه صداقت بود گفت: ایرانیان این سرمایه را از زمان زرتشت تا دوره اسلام و تا زمان امام زمان با خود دارند که می ‌گویند دو کار یعنی دروغگویی و نزول خوری را انجام ندهید.
کروبی با بیان اینکه اسلام بدترین گناه را دروغ می‌داند، ادامه داد: باید دولت اعتماد مردم را جلب کند تا این وضعی که به وجود آمده است درست شود.
وی افزود: نکته دوم آماری است که شما ارائه می‌دهید؛ (انگار) من از بیابان آمدم و اصلا اطلاعاتی ندارم ولی16 سال در مجلس شورای اسلامی بودم و از گروههایی هستم که از همان اول در مجلس بودم یعنی زمانی که شما بخش‌دار ماکو یا فرماندار خوی بودید من در مجلس نایب رئیس بودم؛ من که از بیابانها نیامده‌ام من خودم با آمار و ارقام سر و کار دارم و تمام کسانیکه این آمار و ارقام را می‌دهند خلاف آمار و ارقام شماست.
کروبی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا صدا و سیما این کار را نمی‌کند چرا می‌ترسد؛ طرفداران احمدی نژاد و اگر من بخواهم ریز بگویم آقای احمدی‌نژاد چون رئیس دولت است فرمایشهایی دارد که می‌گوید. من که چیزی دستم نیست و می‌گوید تو خبر نداری؛ به ملا گفتند وسط زمین کجاست گفت که اینجاست اگر قبول ندارید متر کنید.
وی افزود: اینکه نمی‌شود برادر عزیز! من می‌گویم دوستان شما بیایند نه در صدا وسیما بلکه در دانشگاهها با دوستان ما بنشینند و صحبت کنند. بانک مرکزی گفته است تورم 25 درصد است شما این روزها آن را رسانده‌اید به 14 درصد با یک محاسبات عجیب.
کروبی گفت: تورم غیر از مسائل علمی، با شکم و زندگی مردم سر و کار دارد. خیالات و توهم نیست. ننه جون من که البته هم مادرم و هم ننه جانم فوت کرده‌اند هم تورم را می‌فهمند.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای ضرغامی یک مرتبه گفت که گوشت کیلویی 6 هزار تومان است اما اینها می‌گویند بگویید 4 هزار تومان؛ یک گروهی باید بنشیند و روی اینها بحث کنند. ولی شما آماری می‌دهید که اینقدر گلستان شده است ولی کارشناسان می‌گویند نرخ بیکاری رشد داشته و برخلاف آمار شما می‌گویند.
وی افزود: من الان هم انقلابی هستم با همان سوابق و در خط امام. خط انحراف و کجی که با امام مشکل داشت شما را هدایت می‌کند. جمهوری اسلامی ایران سه کلمه مورد نظر امام بود که برای جمهوریتش محدودیت قائل شدید شما چرا از این همه آدم که رد صلاحیت شدند دفاع نکردید.
کروبی ادامه داد: شما رئیس جمهور مملکت هستید ولی هر دو مجلس که 2 هزار نفر رد صلاحیت کردند با شما مشکل دارند؛ کار شما با آقای لاریجانی به جاهایی رسید که آقای لاریجانی نامه شما را طنز خواند.
وی ادامه داد: شما از روز اول به موضوع فساد مالی توجه کردید که این خیلی خوب است؛ گفتید اسم 16 نفر را در اختیار دارم. اگر من رئیس مجلس بودم می‌گفتم چون یکی از سران سه قوه هستم اسامی را به من هم بدهید ولی نگفتید اما آنقدر ادامه دادید که فریاد رئیس قوه قضاییه درآمد و اوضاع به هم ریخت و عده‌ای رفتند و آخر هم ما نفهمیدیم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: رئیس جمهور اولا باید فساد مالی خود را هم بگوید یا اگر در زیرمجموعه او کسی اینطور است اطلاع دهد اما شما همینطور جنگ روانی راه می‌اندازید و این جنگ روانی وضع کشور ما را به اینجا رسانده است.
وی ادامه داد: به دستور شما 40 میلیارد تومان وام دادند به آقای محصولی؛ ما نمی‌توانیم اسم ببریم. باید یک کمیته تحقیق درست شود تا ببینیم صحبتهای آقای احمدی نژاد درست است یا نه و اگر درست بود با رشادت تمام می‌آیم و از مردم عذرخواهی می‌کنم. شما همین تعهد را بدهید. ولی قوه قضاییه می‌گوید این آقا اینقدر هیاهو می‌کند ولی یک پرونده ارائه نداده است.
کروبی گفت: چرا دیوان محاسبات می‌گوید یک میلیارد دلار گم شده است. شما گفتید اشتباه شده اما آنها دوباره این موضوع را مطرح کردند.
چرا می‌گویند 300 میلیارد تومان در زمان شما که شهردار تهران بودید گم شده و چند بار خواستند بررسی کنند و کمیسیون مربوطه هم دو بار تصویب کرد ولی صحن مجلس جلوی آن را گرفت؛ خب مجلسی که دو هزار نفر آن را شورای نگهبان رد می‌کند همین می‌شود.
وی افزود: در پرونده نفت اردبیل خود قوه قضاییه می‌گوید جلوی آن را گرفتیم؛ رقمی که وقتی حضرت عالی آنجا بودید. حالا من اگر فساد نمی‌شد اسامی را می‌گفتم و آیا اینها نباید مشخص شود؟

محمود احمدی نژاد تاکید کرد: آقای کروبی! اطلاعاتی که به شما داده‌اند اطلاعات غلطی است. یکی از آنها را فقط اثبات کنید بقیه‌اش بماند.
(کروبی گفت: ببخشید من اشتباه کردم حرف زدم)
وی افزود: شما گفتید که 40 میلیارد تومان به دستور من به آقای محصولی داده شده است؛ سند خود را به قوه قضاییه بدهید. اینها بازی تبلیغاتی است. اگر آقای محصولی در عمرش یک ریال از بانکی وام گرفته است مال آقای کروبی و تیمش چه برسد به این 40 میلیارد. اینکه شما آمار رسمی کشور را زیر سوال می‌برید یعنی گذشته خود را زیر سوال می‌برید نه احمدی نژاد را.
احمدی نژاد ادامه داد: یک کسی گفته است به عنوان کارشناس این آمار غلط است! این آمار رسمی بانک مرکزی است. آمار رسمی مرکز آمار ایران است و اگر اینها را قبول ندارید دوستان شما که در گذشته مسئولیت نداشتند چطور از عملکردشان دفاع می‌کنند. این همه پول گرفتند در کشور چه کار کردند. شما با این کار گذشته خود را هم زیر سوال می‌برید. این آمار در گذشته بوده و الان هم هست. همه دولتها بر اساس بانک مرکزی و مرکز آمار گزارش می‌دهند. دولت آقای خاتمی بر چه اساسی گزارش می‌داد؟ آیا خودش می‌رفت متر می‌کرد یا آقای هاشمی خودش می‌رفت اندازه گیری می‌کرد.
وی افزود: اگر بنده به یک نفر در مرکز آمار یا بانک مرکزی گفته باشم آمار را دست کاری کنید حق با شماست. اصلا آنها نمی‌توانند این کار را بکنند؛ باید بگویم سه مرجع تولید آمار داریم؛ برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار. اینها همواره باهم اختلافهای جزئی داشتند و می‌نشستند و اختلافها را با هم حل می‌کردند.
وی با اشاره به جزوه آمار توهین‌ها و اتهامات روزنامه متعلق به کروبی(اعتماد ملی) گفت:‌ اینها تیتر اتهاماتی است که روزنامه شما به من زده است؛ اگر در دوران مسئولیت من چه در دولت، چه در استانداری و چه در شهرداری یک ریال کسی سند تخلف داشت و نه 300 میلیارد تومان، هزار دفعه روزنامه شما و دوستانتان پر می‌کردند؛ اینکه همین طوری مسایل را مطرح کنید که نمی‌شود.
احمدی نژاد ادامه داد: من گفته‌ام کسی که کاندیدا است خانواده‌اش و ستادش اموال خود را اعلام کنند و بگویند از کجا آورده‌اند و این تعهد را هم بدهند که اگر اموالی را پنهان کرد‌ه‌اند قوه قضاییه بگیرد و در اختیار مردم قرار دهد. من کسی را به فساد متهم نمی‌کنم. ولی آقای کروبی شما که نیروی انقلاب هستید چرا از آقای شهرام جزایری پول گرفتید؟
وی افزود: اگر کسی به من پول داده سند آن را منتشر کند. شما یک 300 میلیون و یک 200 میلیون از شهرام جزایری پول گرفتید که 300 میلیون را تایید کردید و 200 میلیون نیز در پرونده ثبت شده است که او گفته و البته من تایید نمی‌کنم. شما یک شخصیت سیاسی هستید. چرا او این پول را به شما داد و هیچ سوال نکردید که چرا و با چه هدفی این پول را به شما داد؛ این سوالها بازهم باقی است.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما هنوز انتخابات را زیر سوال می برید و سیستمی که خود شما چند بار با آن انتخاب شده‌اید را زیر سوال می‌برید در حالیکه مجریان انتخابات صددرصد دوستان شما و هم حزبی‌های شما بودند.
وی افزود: من می‌گویم همگی اموال خود را اعلام کنیم؛ من هم همین جا به قوه قضاییه می‌گویم اگر در بستگان من و یا اطرافیان من کسی تخلفی کرد جدی تر و محکم تر برخورد کنید و اگر من یک مورد برای وساطت کسی به قوه قضاییه زنگ زدم یا پیغام فرستادم اعلام کنند.
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به سیستم مدیریت کشور، یکی از شاخصهای اصلی مدیریت در کشور را مصارف دولت اعلام کرد و با اشاره نمودای که در این رابطه تهیه کرده بود گفت: اعتبارات دولت و هزینه‌های دولت دو بخش است؛ یکی مصرف یعنی هزینه و بخشی هم سرمایه گذاری که با آن راه پل، مدرسه و غیره می‌سازند.
وی افزود: این دولت پولی را که از مردم گرفته کمتر هزینه کرده و بیشتر به بخش سرمایه گذاری توجه داشته است؛ من در هر شهری که می‌روم از مردم می‌پرسم که از تعداد پروژه‌ها چند تا عملی شده است و مردم هم گزارش می‌دهند و کارهای این دولت در منظر همه مردم است و تصمیم گیریها تصمیم گیریهای دقیق و علمی است برخلاف این حرفهایی که آقای کروبی می‌زند و خواستم بگویم که خرافه و خیال است.
احمدی نژاد ادامه داد: من یک دانشگاهی هستم و باید بنشینیم با هم علمی بحث کنیم؛ شما به چه استنادی اعداد و ارقام را رد می‌کنید؟ باید یک گزارش دیگر بیاورید. اتفاقا گزارش نهادهای بین‌المللی هم این گزارش ها را تایید می‌کند یعنی کسانی که اقتصاد کلان کشورها را کنترل می‌کنند رشد و ثبات اقتصادی ما را تایید می‌کند.
وی افزود: ما روی هوا حرف نمی‌زنیم. وقتی می‌گوییم تورم رو به پایین است همینطور است. همان موقع که تورم 25 درصد بود بانک مرکزی آن را اعلام کرد و الان هم که تورم زیر 15 درصد است همان بانک مرکزی اعلام می‌کند نه اینکه کس دیگری بخواهد این حرف را بزند؛ بانک مرکزی روز به روز تورم را اعلام می‌کرد و ما هم نفی نکردیم چون خود مردم آن را حس می‌کنند.
وی یکی دیگر از عرصه‌های مدیریت کشور را بورس و سرمایه اعلام کرد و افزود: در دولت قبل یک حبابی در بورس پیدا شد و با یک بورس بازی که هنوز قانون بورس تصویب نشده بود و ساختار جدید مستقر نشده بود یک حباب درست شد و با یک عددهای غیر واقعی عده زیادی ضرر کردند و عده خاصی سود بردند اما در این دولت ما آمدیم و واگذار کردیم و آمار در سال 84 تا 87 بالا رفته است و این بدون سهام عدالت است.
احمدی نژاد ادامه داد: این آن چیزی است که در بورس مستقیما در اختیار مردم قرار گرفته است و تقریبا همه بنگاههایی که قبلا از این دولت رفاقتی یا جور دیگر واگذار شده دارای مشکل هستند. امروز بنگاههایی که دچار مشکل شده اند قریب به اتفاق بنگاههایی هستند که قبل ازاین دولت با واسطه به افراد فروخته شده و همه دارای مشکل مدیریتی هستند و یک مورد از بنگاههایی که در این دولت واگذار شده مشکل ندارد چون عالمانه واگذار شده است.

حجت‌الاسلام مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه مناظره تلویزیونی خود با محمود احمدی‌نژاد دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در همان مساله اول ماندیم،خطاب به احمدی‌نژاد گفت: من درباره این آمار و ارقامی که شما می‌دهید ادعای کارشناسی ندارم ولی از همه کارشناسان که می‌پرسم اشکالات جدی دارند.
کروبی ادامه داد: جرات شما زیاد است و اسم هم می‌برید ولی من نمی‌توانم اسم افراد را ببرم. شما با شخصیتی مانند مهندس موسوی راجع به یک خانوم سوال می‌کنید و می‌گویید بگویم یا نگویم در حالیکه که خانم رهنورد قبل از انقلاب شناخته شده‌تر از آقای موسوی بود چراکه دو تا کتاب و برو بیایی داشت و اهل فکر واندیشه بود و بعد از انقلاب وقتی سال 65 وقتی امام(ره) طرح شاهد را برای من تنظیم کرد تنها خانمی که ما به این مجموعه فرهنگی دعوت کردیم خانم زهرا رهنورد بود که هم موثر بود و هم در طرح مدارس شاهد بسیار کمک کرد.
وی افزود در شب مناظره شما و مهندس موسوی من پیش خود گفتم قضیه چیست و یک مورد منفی و یک مورد مثبت به ذهن من آمد گفتم نکند خدای نکرده موضوع در مورد خانم منفی‌ای است و از طرفی فکر کردم می‌خواهید از اقای موسوی بپرسید که چرا راجع به مسئله زهرا بنی یعقوب سکوت کرد.
دبیر کل حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: من که نمی‌توانم اسم افراد را ببرم ولی شما در مورد آقای هاشمی صحبت کردید در حالیکه خودتان در گذشته عبارت بلندی در تعریف آقای هاشمی گفته‌اید.

چون زیاد بود ادامش رو در سایت خودشون بخونید اینجا محدودیت حروف داریم... رفتن به سایت دکتر احمدی نژاد از اینجا

..............................................................................................

نگفتید ماجرای 300 میلیون تومان شهرام جزایری و خانه چند صد متری بالای شهر و زندانی که در بنیاد شهید درست کرده بودید چه بود؟!

دیگه دوست ندام چیزی بگم که به کسی بر بخوره فقط این 300 میلیونو که آقای احمدی گفته بودند 200 میلیون و آقای کروبی خودشون اصلاح کردند جواب هم که دادند  شما قانع نشدید خوب مگه دیگران با  کاغذهای اقای دکتر قانع شدند؟خانه چند صد متر هم داشته باشند یا نه به ما چه میرسد؟ (در ضمن قبل از مناظره به طور کامل خانه ایشان در شبکه 1 نشان داده شد )آقای احمدی به کدام سئوال ایشان جواب دادند؟ 

داستان 700 میلیارد به یک رئیس جمهور چه بود؟

 همگی موفق باشید...

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:27 عصر )

»» کنفرانس مطبوعاتی زهرا رهنورد

کنفرانس مطبوعاتی زهرا رهنورد ساعت 13 امروز(یکشنبه)

کنفرانس مطبوعاتی زهرا رهنورد ساعت 13 امروز(یکشنبه)

قلم - دکتر زهرا رهنورد ساعت 13 امروز (یکشنبه) در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

به گزارش قلم‌نیوز، کنفرانس مطبوعاتی دکتر زهرا رهنورد ساعت 13 امروز (یکشنبه) در ستاد مرکزی میرحسین موسوی واقع در خیابان جویبار، کوچه میرهادی، پلاک 4 برگزار می‌ّشود و رهنورد در این نشست به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ می‌دهد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:4 عصر )

»» کروبی در برابر احمدینژاد

حجت‌الاسلام کروبی در برابر احمدی‌نژاد: درباره پرونده اردبیل و وام‌های محصولی به مردم توضیح دهید
در میزگرد ساعت22:30 شبکه سوم سیما

حجت‌الاسلام کروبی در برابر احمدی‌نژاد: درباره پرونده اردبیل و وام‌های محصولی به مردم توضیح دهید

قلم - مناظره حجت‌الاسلام مهدی کروبی دقایقی در برابر محمود احمدی‌نژاد آغاز شد. کروبی همان ابتدا در این مناظره ماجرای "هاله نور" را بر علیه رییس دولت نهم به عنوان یکی از شیوه‌های رویایی و تخیلی اداره کشور طرح کرد.

به گزارش قلم‌نیوز مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی‌نژاد در صداوسیما نکات جالب و شنیدنی داشت.
کروبی در این مناظره بارها به احمدی‌نژاد هجوم برد و با رد آمارهای نادرست و بی‌اساس دولت نهم در امور اقتصادی گفت: من که از بیابان نیامده‌ام این آمارها را ندانم. آن موقع که شما در شهرستان فرماندار یا معاون بودید بنده نائب رییس و نماینده مجلس بودم. شما آمارهای‌تان نادرست است. امروز ننه جون من هم می‌داند تورم چیست و چقدر است!
کروبی همین طور بحث هاله نور را از جمله توهمات مسئول دولت نهم خواند.
او در عین حال عنوان کرد: شما باید درباره پرونده تان در شهرداری تهران با چند میلیارد تومان پول گم شده توضیح دهید؟ همین‌طور درباره وام‌های میلیاردی به صادق محصولی وزیر کشورتان و نیز پرونده خودتان در اردبیل درباره تخلفات پول نفت توضیح دهید... گفته‌اید 100 کشور جهان الگو از شما می‌گیرند؛ اصلا من اکابری هستم اما بگویید کدام الگو؟ شما اسم 20 کشور را هم بیارید من قبول دارم. مثلا نامه به بوش نوشتید و دیگران گفتند نامه شما نامه امام خمینی به گورباچوف است. آقای عزیز! خمینی کجا و احمدی‌نژاد کجا؟!
احمدی‌نژاد در این برنامه شدیدا دست‌پاچه شده و گاهی به جای اسم طرف مقابل می‌گفت آقای چیز!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بی نام ونشون ... ( یکشنبه 88/3/17 :: ساعت 12:49 صبح )

»» حرف دل

سلام به همه خوانندگان سروش دل
چند روزی هست فضای انتخابات به شکل واقعا بدی مملکت رو گرفته
الان کل ایران رو ببینید شدن 2 دسته
قبلا زمان انتخابات که میشد هر کسی اگر طرفدار شخص خاصی بود میومد میگفت فلانی قراره این کارو بکنه که به نظر من کار خیلی خوبیه و به همین علت من به فلانی رای میدم
اما شما بیایید امروز رو ببینید
کل ایران 2 دسته شدن
یه طرف میگه احمدی نژاد فلان کارو کرد گند زد به مملکت پس بریم به میرحسین موسوی رای بدیم
یه طرف دیگه هم میاد میگه اون موقع که میر حسین موسوی نخست وزیر بود این کارو کرد ماهیت ریاست جمهوری رو زیر سوال برد پس این اقا نمیتونه برای اداره مملکت فرد مناسبی باشه بریم به احمدی نژاد رای بدیم
بعدش هم که اینطوری افتادن به جون همدیگه و فحش خواهر و مادر به همدیگه میدن
واقعا چه کسی از این دعوا و جدال سود میبره؟
شما ها جزء تفرقه چیز دیگه ای میتونید اسمشو بذارید؟
چرا کوتاهی یه شخص رو به اسم خیانت طرف میگذارید؟
چرا نگاه نمیکنید که اون شخص در آینده چه کار میخواد بکنه بعد بر اساس اون معیار هایی که در اینده می خواد اجراشون کنه نامزد مورد نظرتونو انتخاب نمیکنید؟
چرا فقط دنبال این هستید که پته فلانی رو رو آب بریزید
این که برنامه اینده یه طرف رو نادیده بگیرید نتیجش رو زمان ریاست جمهوری اون طرف میبینید
پس بهتره بجای اینکه بیاییم فحش بهم بدیم بیاییم به همدیگه کمک کنیم تا مناسب ترین فرد انتخاب بشه که بتونه مشکل همه رو حل کنه
بنده به هیچ عنوان نه طرفدار کاندیدای خاصی هستم و نه دشمنی خاصی با کسی دارم
اصلا مخاطب حرفهام طرف خاصی نبود
البته خیلی خلاصه بود میدونم
کلا من تو حرف زدن خلاصه ام D:
فقط حرف دلمو زدم تنها برا اینکه دلم واسه مملکتم میسوزه و دوست دارم پیشرفتشو ببینم
یا حق


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ehsan ( شنبه 88/3/16 :: ساعت 8:52 عصر )

<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سال جدید
سال نو مبارک
روز پزشک گرامیباد
رمضان...
میلاد نور مبارک.......
اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز
27رجب عید مبعث پیامبر اکرم (ص)بر تمامی مسلمانان مبارک
اشیایی پرکاربرد که کثیفتر از کاسه توالت هستند!
7 نکته درباره آلرژی
4 قانون در مصرف دارو
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 66
>> بازدید دیروز: 433
>> مجموع بازدیدها: 3317651
» درباره من «

سروش دل
مدیر وبلاگ : دکتر سارا[1786]
نویسندگان وبلاگ :
dr shohre  khanom
dr shohre khanom[154]
mastane_j[492]
iman_karami
iman_karami[197]
ehsan[50]
بی نام ونشون ...[263]
mohsen_f[201]
دکتر بیگدلی[404]
دکتر سلیمی راد
دکتر سلیمی راد[350]

پزشک هستم که آرزو دارم بتوانم از تخصصم در جهت کمک به همنوعم به نحو احسن استفاده کنم و بیاری خدا دردی از دردهای بیماران دردکشیده را از تن رنج کشیده اشان کم کنم ....

» پیوندهای روزانه «

دستورات دارویی [73]
استار دانلود [88]
سراب بهاییت [48]
همنشین [24]
سایت امام علی (ع) [64]
سایت امام علی (ع) [29]
تالارهای گفتمان کشف الیقین [31]
وب سایت ختم قرآن مجید [24]
سایت پاسخ به سوالات و شبهات(ایت الله انصاریان) [56]
سایت امام رضا(ع) [94]
پزشکان بدون مرز [78]
احادیث وروایات [174]
لبیک [30]
وب سایت شهید اوینی [83]
وب سایت تبیان [124]
[آرشیو(18)]

» آرشیو مطالب «
نوشته های روزانه
اخبار
ایام شهادت مولای دوجهان
مناجات
ضرب المثل
حدیث
حکایت
اس ام اس
مطالب علمی_پزشکی
امام عصر جانم بفدایت
نوشته های مذهبی
دلنوشته ها
متفرقه
اشعار
دانستنیها
نکته ها
بسیج
طنز وشوخی
هنر
تابستان 1387
زمستان 1386
مهر 1387
پاییز 1386
دی 1387
بهمن 1387
زمستان 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 89
مرداد 1389
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
دی 90
آذر 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
مرداد 91
تیر 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
تیر 92
خرداد 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
EMOZIONANTE
عاشق آسمونی
عاشقان
عشق و شکوفه های زندگی
ترنم یاس
اگه باحالی بیاتو
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
در انتظار آفتاب
خورشید تابنده عشق
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
***جزین***
لــبــخــنــد قـــلـــم
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دختر بهار
موضوعات اقتصادی
آخرالزمان و منتظران ظهور
لیلای بی مجنون
من وآینده من
سید علی خامنه ای
عشق سرخ من
قل هوالله احد
نگاهی به اسم او
نگاهی به اسم او
قعله
دارالقران الکریم جرقویه علیا
alone
منتظر ظهور
علی اصغربامری
upturn یعنی تغییر مطلوب
نظرمن
افســـــــــــونگــــر
یکتاز
جاده های مه آلود
hamidsportcars
*پرواز روح*
عصر پادشاهان
منتظرظهور
سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید
بندیر
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سجاده ای پر از یاس
سرباز ولایت
شقایقهای کالپوش
لنگه کفش
نهان خانه ی دل
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
گل باغ آشنایی
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
بچه مرشد!
سکوت ابدی
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
کلبه درویشی
•°•°•دختـــــــــــرونه هـــای خاص مــــــــــــن•°•°•
سرای اندیشه
SIAH POOSH
بلوچستان
خندون
هم نفس
صندلی داغ پارسی بلاگ
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
آسمون آبی چهاربرج
محفل آشنایان((IMAN))
پر پرواز
آخرین روز دنیا
ورود ممنوع
.:: مرکز بهترین ها ::.
KING OF BLACK
در دوران بـــرزخی ...
►▌ استان قدس ▌ ◄
حنا، دختری با مقنعه
پرپر
نگارستان خیال
جبهه وبلاگی غدیر
مهر بر لب زده
SELENA MARIE GOMEZ
نغمه ی عاشقی
MNK Blog
هفت خط
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
رقصی میان میدان مین
.:: رایحه ::.
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
پژواک
نزار تنها بمانم
شهرستان بجنورد
یک کلمه حرف حساب
سرچشمـه فصـاحت و بلاغت
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
بی سر و سامان
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
هیات محبان بقیه الله عجل الله تعالی (شهرک آب ساری)
حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد
آقاشیر
بازی موبایل،بازی جاوا،بازی سیمبین،دانلود بازی موبایل های جدید
اتشنشانی بنادر کشور
web4life
صراط مستقیم
برترین عاشقانه ها و عکس ها
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
خلوت من
نمایندگی دوربین های مداربسته
محب علی
۩۞۩ السلام علیکم یا اهل بیت النبوه ۩
کلبه عشق
نیمکت آخر
بانک اطلاعات ترفند های موبایل وکامپیوتر
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
تنهایی......!!!!!!
دریــــــــای نـــور
شادیهای کوچک یک خانم خانه دار
تکنولوژی کامپیوتر
یادداشتها و برداشتها
اطلاعات عمومی
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جاده خاطره ها
هستی تنهاااااا.....
سارا احمدی
معیار
امام زمان
ایساکو -فروشگاه برتر-مسیبیان
سکوتی پرازصدا
xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
مــــــ هـــــ ر بـــا ن
تراوشات یک ذهن زیبا
هر چی بخوای
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
بادصبا
زنبور درمانی در جهان
جاده مه گرفته
فرق بین عشق و دوست داشتن
ایران اسلامی

تبسمـــــــــــــــی به ناچار
ماتاآخرایستاده ایم
وب سایت روستای چشام (Chesham.ir)
جـــــــــــــــــــــــــذاب
.:: رمز موفقیت ::.
نرگس 1
اس ام اس جوک SMS jok
عکس سرا + جام جهانی 2010
O2H-SMS
منتظر مفرد مذکر غایب
پاتوق دوستان
بنده ی ناچیز خدا
محقق دانشگاه
فقط عاشق ها وارید شوند.................منامن
سلام آقاجان
ردِ پای خط خطی های من
منطقه آزاد
دوستدار علمدار
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
به امید او
هگمتانه
محمدمبین احسانی نیا
انسان جاری
زمزمه های تنهایی من...
برای اولین بار ...
حلقه منتظران
نمکستان
واقعه
اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
*×*عاشقانه ای برای تو*×*
دهیاری روستای آبینه(آبنیه)
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
خون شهدا
دلداده
ایهاالناس بدانید گدای حسنم
رازهای موفقیت زندگی
«نجوای شبانه»
عشق آباد شهرمن
تازه ترین ها
بچه های خدایی
تولید ورمی کمپوست//شرکت نوآوران جوان آوان پارس دزفول
شبستان
دل شکسته
یکی هست تو قلبم....
برادران شهید هاشمی
تفریحی
welcome to my profile
یامهدی
دل نوشته
har an che az del barayad
آدمکها
خدا، یه کاری کن ...
اسطوره عشق مادر
دانلود هر چی بخوایی...
نور
S&N 0511
**عاشقانه ها**
اتاق آبی
پاسبان*حرم دل *شده ام شب همه شب
الهگان
صدای سکوت
(بنفشه ی صحرا)
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
یادداشت های من
توشه آخرت
✘ Heart Blaugrana
در غزل فلسفه ی چشم تو در زیر سوالم
ترخون
عشق پنهان
Manna
دریایی از غم
Deltangi
ساحل نشین اشک
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
شـــــــیـــشـــــه ی نــــــــــــازک دلـــــــــــــــــــتنگی
یه دختره تنها
غدیریه
ورزشهای رزمی
رونوشت /سرنوشت.زارچ/سرچشمه فضیلت ها/یادداشت های احمد ترابی زارچی
خنده بازار
گل همیشه نازم
گل خشک
گلهای یاس
مهاجر
جیغ بنفش در ساعت 25
بچه های باخرز
نت سرای الماس
ستاره طلایی
السلام علیک یا حبیبی یا رسول الله !
مردود
عمو همه چی دان
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما

جام جهان نما
خاطرات من و دکترم
نه/ دی/ هشتاد و هشت
behtarinamkhoda
فقط خدا
COMPUTER&NETWORK
سیرت پیشگان
دختر و پسرای ایرونی
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
شاه تور
متین
هر چی تو فکرته
Note Heart
ستاره سهیل
غزلیات محسن نصیری(هامون)
ღღ♥دنیای بارانی♥ღღ
خط سوم
کلبه حقیرانه من
پاتوق دخترها
wanted
بهونه های بارونی
دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا....
همه چیز از همه جا
یه کم فکر کنیم...!
اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مانه وسملقان
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد
دانلود کتاب
جواد قدرتی javadghodrati
شادِ شاد
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
ژئوماتیک
رویابین
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
نجوای عاشقانه
وفا
کیمیا
اخراجیها
کشکول
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
شعر و شکر ...
عشق پاک
نوری چایی_بیجار
هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره)
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
دل نوشته های مائده
روزهای عاشقی یک سیب
نمی دونم بخدا موندم
نیلوفر مرداب
حباب زندگی

» صفحات اختصاصی «
گاهی به نگاهت نگاه کن !
هیچ میدونی یکی هست که مراقبمونه ؟؟
خوشبختی یک سفر است
اس ام اس تبریک عید فطر
بهترین مفهوم زندگی = زیستن
تاثیر بچه دار شدن بر مردان
چطور چربی بیشتری بسوزانید ؟
فنون آرایش صحیح بابی بروان
۱۴ میان وعده ای که چاق کننده نیست
چگونه پوستمان را جوان نگه داریم ؟
راز شخصیت شما در چهره تان نهفته است :
روش برخورد با کسانی که خود را عقل کل می دانند !
خیر بیبینی این شب چله مادر !
بیست و یک جمله انرژی زا از آنتونی رابینز
با آگاهی زندگی کنید
خیر بیبینی این شب چله مادر !
روز مادر مبارک
دعای هر روز ماه مضان
22 بهمن مظهر ایستادگی وحضور همیشگی ملت ایران است

» لوگوی لینک دوستان «







» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» طراح قالب «

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.