• وبلاگ : سروش دل
  • يادداشت : ادعاهاي عجيب رهبر يک فرقه در حلقه مريدان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + از شهرک مدرس ورامين 
    آقاي حکمتي يا بهتر بگويم جناب آقاي هاشم هاشمي نسب
    دليل واضح و متقن را در زمان اخراجتان از آموزش و پرورش به جرم شرکت د گروهک انحرافي به شما گفته اند. شما که با اين دلايل مستند آشنايي داري!
    + از شهرک مدرس ورامين 
    در جواب آقاي حقجو يا جناب آقاي يدالله کريمي کارمند وزارت علوم بايد عرض کنم که اگر صوت فحاشيهاي اين آقا را که از زير دست خودت بيرون آمده رو کنم باز هم ميتواني کتمان کني؟
    + از شهرک مدرس ورامين 
    بايد به عرض دوستان برسانم جلسه و هيئت اين آقاي ي.ق در تابستان سال 91 توسط اداره اطلاعات شهرستان ورامين بسته شد و هم اکنون پرونده ايشان و چند تن از نزديکان اين آقا در دادگاه در جريان است.
    اين آقا در سپاه سيدالشهدا و وزارت اطلاعات پرونده اي تحت عنوان گروهک فرقه کميليه دارد.
    + حقجو 

    با عرض احترام

    بنده به عنوان يك انسان طالب حقيقت وطرفدارآزادي انديشه وبيان،ازديدن خبرمربوط به آقاي(ي.ق) باعنوان «ادعاهاي عجيب رهبر يك فرقه درحلقه مريدان» درسايت شماتعجب كردم وچندسوال برايم به وجودآمد:

    -به راستي انتشارچنين اخباري باچه دليل وسند متقني صورت گرفته است؟

    -آياصرف نقل يك خبرگزاري مي توانددليل محكمي باشد،درحالي كه قرآن امربه تحقيق درمورد خبرواحدمي كند(سوره حجرات آيه6) ومسلمانان راازگرفتاري دراين دام برحذر مي دارد؟

    -كدام عقل سليمي مي‌پذيرد كه كسي بتواند بافحش وناسزا عده‌اي رابه دورخودجمع كند وآنان‌رامطيع‌خويش‌سازد؟

    -جعل اين گونه اخبار باكدامين جنبه ازاخلاق اسلامي سازگاري دارد؟

    + حكمتي 

    بسمه تعالي

    خواندن خبر و همچنين نظري كه در مورد اين خبر از جانب كاربران درج گرديده، بنده را نيز بر آن داشت تا چند سطري در مورد اين خبر اظهار نظر نمايم..

    آزادي بيان و انديشه در كشور اسلامي ما به جايي رسيده است كه خوشبختانه مي‌توان هر نظر و انديشه‌اي راكه قابل تامل باشد در اختيار ديگران قرار داد تا ديگران هم استفاده ببرند

    اگر در مورد آقاي ي. ق اطلاعات بيشتر و واضح‌تري ارائه مي‌نموديد تصميم گيري براي قبول خبر راحت‌تر صورت مي‌گرفت. اكنون خبر به گونه‌اي نقل شده كه فقط ذهن را به سمت يك ستون اصلي و آن هم راه جديد سير و سلوك سوق مي‌دهد و يك اشتغال ذهني كاذب ايجاد مي‌نمايد. ولي دلايل و مشخصات واضح و معتبري براي آن ذكر نگرديده است. ابتدا بايد فرد را كاملا با سابقه زندگاني‌اش معرفي نمود و سپس مثلا بدزباني را به عنوان دليلي از اعمال ناشايست فرد ارائه داد. من به عنوان يك محقق روال علمي و تاريخي را عنوان ميكنم و وارد بحث‌هاي متفرقه و شيوه‌هاي نوين خبرسازي داغ نمي‌شوم. زيرا كه خود مقوله‌اي مفصل و جداست..

    اين خبر هم از آن دسته اخباري است كه به صورت مبهم و بدون سند ذكر گرديده و فقط نقل به مضمون شده و به خبرگزاري هاي ديگر ارجاع گرديده است. اگر مطالب درست باشد بايد اين فرد را به صورت علني و واضح به مردم معرفي نمود تا از تبليغ ناشايست او جلوگيري شود. ولي اگر اين خبر يك شايعه و خبر ساختگي باشد ، آن وقت چه كسي جوابگوي اين تهمت و رسوايي خواهد بود؟!!

    البته اميد است كه اين خبر سند معتبري داشته باشد. ولي اسلام به جنبه آبروداري و ارشاد بيشتر تاكيد دارد.همچنين شايعه سازي هاي تبليغاتي و خبري در شان اين اجتماع اسلامي نيست.

    چرا كه به تازگي بعضي از خبرگزاري ها حتي سران بزرگ دولت و حكومت را هم با نقل مبهم از اسم و مشخصات، مورد تهمت‌هاي خبري و شايعه‌هاي سياسي قرار مي‌دهند. با تشكر از اينكه فرصتي نيز در اختيار من قرار داده شد تا نظرم را ابراز كنم. ان شاء الله موفق باشيد با تشكر.

    سلام

    استغفرالله،اصلاً چه آدمايي پيدا ميشن ها.

    خدا به دادشون برسه.

    جالب بود

    موفق باشي.

    «ياعلي...»

    سلام
    چه ميشه گفت كه بايد اگاهي رو در جامعه بالا ببريم كه در دام اين گونه افراد نيفتند

    لحظه ديدار نزديك است ...

    به شدت نيازمندم . به شدت ...

    پاسخ

    سلام به چي نياز مندي ؟